zaglądało

czwartek, 12 stycznia 2017

nowa droga

Witajcie,

   Z każdej strony jesteśmy bombardowani nowościami, rynek jest przepełniony, głowa pęka kiedy dochodzi aby coś wybrać.  Od razu przypomina mi sytuacja którą miałam w grudniu kiedy to z moimi córkami wybrałam sie do centrum handlowego i na sam koniec weszyłyśmy do dużej perfumerii, pełnej ludzi gdzie koktajl zapachów odurzał. Odurzył niestety do tego stopnia że mojemu młodszemu dziecku zrobiło się słabo.
 Kiedyś nie było prawie nic a dziś cóż "od przybytku głowa boli" i myślę mocno o uproszczeniu sobie życia, odpuszczeniu tego czego nie potrzeba.



   Jakiś czas temu czytając różne ciekawostki zdrowotno urodowe, bardzo przemówił do mnie temat wykorzystywania między innymi produktów spożywczych do produkcji kosmetyków. To taki trochę powrót do przeszłości. U mnie powoli, małymi kroczkami staram się go wprowadzać nie tylko w sferze kosmetycznej ale również odżywiania czy prowadzenia domu. 
   Ale dziś wrócmy do kosmetyków. Od kilku już lat, nie kupuję np. żadnych peelingów  do ciała czy twarzy tylko robię je z tego co mam akurat w domu. Od roku również zminimalizowałam kosmetyki do twarzy na rzecz olejów i produktów prosto z kuchni. Powiem Wam że fajnie jest odżywiać skórę czymś co możemy w wielu przypadkach również zjeść, :) W końcu obecne trendy dążenia do zdrowego trybu życia w każdej sferze powinny dotyczyć także naszej skóry. Mówią nam aby wybierać produkty spożywcze nieprzetworzone, zawierające do 5 składników, a popatrzcie na etykietę pierwszego lepszego kremu czy innego kosmetyku. A skóra to też nasz organ który wymaga odżywiania nie tylko od wewnatrz. 
I takie proste wydawałoby się oczywistości bardzo mnie przekonują.

   W sieci jest ogrom materiałów, artykułów czy blogów dotyczących tego tematu, także w kolejnych postach nie chciałabym powielać i rozpisywać się co np. każdy składnik robi a chciałabym w pigułce podawać Wam przepisy, czytelnie, w miarę krótkie i zwięzłe wraz z fotorelacją typu "krok po kroku" prosto z mojego kuchennego studia fotograficznego.

Mam wielką nadzieję że taka forma Wam się spodoba.

do zobaczenia wkrótce
kleo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...