zaglądało

środa, 25 stycznia 2017

kawowe serum dla oczu

Witajcie
dziś kawowe serum dla zmęczonych, opuchniętych i podkrążonych oczu. Testuję od kilku dni, efekt bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Serum na mnie działa genialnie. Po pierwszym użyciu wieczorem, rano obudziłam się i moje oczy były zdecydowanie mniej opuchnięte. Szok, nie wierzyłam, ale jestem bardzo zadowolona, a do tego ma cudowny zapach kawy, który uwielbiam .
Tutaj link gdzie go znalazłam https://pl.pinterest.com/pin/573716440016502724/  w podanym tu przepisie są większe ilości jednak ja je zmniejszyłam na swoje potrzeby celem wypróbowania.

składniki:
1 czubata łyżka mielonej kawy
olej ze słodkich migdałów
olej z awokado
szklany pojemnik / buteleczka do serum

przepis:
do zamykanego pojemnika wsypujemy kawę i zalewamy ja ponad stan olejem ze słodkich migdałów, zamykamy i odstawiamy na około 4-5 dni. Po tym czasie, kolejnym krokiem jest odcedzenie oleju od kawowych fusów, najlepiej sprawdzi się gęsta gaza przez którą przelewamy nasz już migdałowo kawowy olej do docelowego naczynia. Z gazy wycisnąć ile się da a nasączoną olejem kawą możemy wykorzystać i zrobić sobie peeling np. dłoni czy stóp. Kiedy nasz migdałowo kawowy olej mamy już w naczyniu dodajemy niepełną łyżeczkę oleju z awokado. Zakręcamy, wstrząsamy i gotowe. Dla przedłużenia naciągania kawą oraz ze względów estetycznych można wrzucić do serum kilka całych ziaren kawy. Przed każdym użycie również należy lekko wstrząsnąć.
Fajnym pomysłem jest użycie buteleczki z kulką jak do błyszczyków, musze się o taką postarać i wypróbować. Już wyobrażam sobie że taka aplikacja może być pierwszorzędną koncepcją.
















Trzymam kciuki aby kawowe serum również na Was podziałało pozytywnie !!!

Czekam na Wasze recenzje! 

do zobaczenia
kleo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...