zaglądało

sobota, 21 stycznia 2017

expresowy peeling do twarzy

Witajcie,
Czasem mamy ochotę zrobić sobie domowe spa i okazuje się że nie mamy żadnej w domu nic, żadnej maseczki, peelingu czy płynu do relaksującej kąpieli. A wystarczy wycieczka do kuchni i możemy wyczarować bardzo szybko super zdrowy i naturalny kosmetyk. Dziś proponuję Wam expresowy peeling do twarzy.
Przepis znalazłam tutaj https://pl.pinterest.com/pin/573716440016237732/ , zrobiłam, wypróbowałam już kilka razy i jestem bardzo zadowolona. Jest bardzo delikatny, pachnie kokosem, drobinki sody są maleńkie i łagodnie ścierają a olej przyjemnie nawilża. Czułam i widziałam na sobie efekt, skóra była oczyszczona, odświeżona i promienna.  Ja, mimo wrażliwej i naczynkowej skóry używam go co jakiś czas, rozprowadzam na twarzy delikatnie masując, zostawiam na minutkę i zmywam ciepłą wodą. Zazwyczaj robie odpowiednio mniejszą porcje na jednorazowy zabieg, jak coś zostanie zużywam robiąc sobie w międzyczasie peeling dłoni.
Pamiętajcie, że tego typu domowe kosmetyki ze względu na brak jakichkolwiek konserwantów nie mogą zbyt długo stać, dlatego z doświadczenia polecam małe porcje, jednorazowe lub na kilka dni.
Dla osób które nie lubią peelingów gruboziarnistych do ciała polecam zrobić właśnie ten, ale w odpowiednio większej ilości.
W przepisie który znalazłam jest dodanie wody podczas przygotowywania pasty, jednak ja jej nie dodaję. Przy wrażliwych skórach radzę również być ostrożnym z olejkami zapachowymi, gdyż mogą podrażniać.
Ważne aby do wszelkich kosmetyków dodawać tylko naturalnych olejków zapachowych które nadają się do użycia na skórę. Muszą mieć w opisie informację, że można je stosować do masażu czy kąpieli.



składniki:
1/3 kubka sody oczyszczonej
2 łyżki oleju kokosowego
można dodać nieco wody
opcjonalnie kropla ulubionego olejku zapachowego

przepis:
wymieszaj sodę i olej (jak widac na zdjęciach, miseczkę z sodą i olejem kokosowym włożyłam do większej miski z gorącą wodą aby olej kokosowy szybciej i łatwiej połączył się z sodą), mieszając powoli można dodać odrobinę wody aż do uzyskania jednolitej pasty. Gotowe. Masuj delikatnie twarz i szyję, zmyj ciepłą wodą, delikatnie osusz i kontynułuj dalsze ulubione zabiegi kosmetyczne.













P.S. zawsze podobają mi się tego typu kosmetki zapakowane jako prezent i będę Wam o tym przypominać. Także możesz zrobić ciut większą porcję, zapakować w atrakcyjny pojemnik czy słoiczek, opatrzyć odpowiednią etykietą i podarować czy podzielić z kimś bliskim. 

do zobaczenia 
kleo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...