zaglądało

sobota, 15 czerwca 2013

DIY decoupage ... serwetkowe resztki

witajcie kochani,
dziś krótka podpowiedz co zrobić z pozostałymi warstwami serwetek. Jak większość z Was, zajmujących się decoupagem wie, że wykorzystujemy tylko pierwszą warstwę serwetki, jednak zdarzają się serwetki i wzory przy których druga warstwa jest całkiem wyraźna i ciekawa. Jest zdecydowanie delikatniejsza, subtelniejsza i jaśniejsza ale ja się przekonałam że równie pięknie można ją zużyć :) Poniżej kilka zdjęć prac z wykorzystaniem pierwszej i drugiej warstwy oraz linki do postów gdzie wcześniej wspominałam o "oszczędzaniu" serwetek oraz link do postu jak wykonać mój szybki decoupage :)
http://pracowniakleo.blogspot.com/2012/02/amazing-womens-world.html
http://pracowniakleo.blogspot.com/2013/01/diy-na-szybki-decoupage.html





  


sprawdzajcie serwetki zanim resztki trafią do kosza ! Czasem warto co nieco zostawić na później bo mogą wyjść z tego całkiem fajne dzieła. 
miłego eksperymentowania 
pozdrawiam ciepło
Kasia

2 komentarze:

  1. Powiem szczerze, że mi to chyba nawet bardziej podobają się te blade wersje, są jakby stare, zmęczone czasem :)

    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dziś będę uważnie oglądała wyrzucane serwetki - efekt niesamowity :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...