zaglądało

środa, 18 lipca 2012

Cath Kidston mania

witajcie
jakiś czas temu zrobiłam zakupy u Ani z http://blog.decoupage-garden.com/, ma cudowne serwetki a mnie najbardziej ostatnio zachwycają te Cath Kidston :) popadłam w takie zauroczenie, że udało mi się także dla córki trafić i kupić z drugiej ręki oryginalną wisienkową sukieneczkę.











Tak oto z cudnie kolorowych serwetek powstało trochę "kidstonowych" przedmiotów między innymi tace w różnych rozmiarach oraz zawieszki koniki oraz pojemnik tak zwany sześciopak (mieści 6 butelek piwa :)) który obecnie służy mi na codzienne kosmetyki.
Pracuję nad kolejnymi także jak coś będzie gotowe to się z Wami podzielę.   
ściskam Was i do następnego razu 
:)

3 komentarze:

  1. cudowne prace ;) też kocham ten motyw !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne wzory serwetek, to prawda:0 i cudne tace Ci z nich wyszły :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Musze i ja odkurzyć swoje papiery do decu i coś stworzyć.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...