zaglądało

niedziela, 19 lutego 2012

amazing women's world



Witajcie,
od piątku działam i nadrabiam zaległości, wczoraj większość dnia spędziłam z pędzlem umazana farbami.
Jak większość z Was i nie dopadła silna tęsknota za wiosną, w duszy już mi się zieleni i wiosnę zaprosiłam do pracy. 
Chciałabym się dziś z Wami podzielić moimi nowymi pracami.
Poniżej jeszcze raz załączam zdjęcia różanej skrzynki, ostatnio było jedno i to dość ciemne gdyż robione wieczorem. 
Oto różana skrzyneczka.


A to moje serwetkowo chusteczkowe eksperymenty w wiosennych tonacjach. Zabrałam się za zdobienie zawieszek serduszek i koników. 
Już jakiś czas temu, podczas separowania warstw serwetek, spodobał mi się bardziej nie wzór z pierwszej warstwy serwetki a wzór z drugiej warstwy. I tak oto metodą prób i błędów testowałam co i jak z tego wyjdzie. Wczoraj wróciłam do serwetkowej drugiej warstwy, gdyż podczas tworzenia różanej skrzynki zachowałam resztki. 
Poniżej przedstawiam Wam konika i serduszka podczas prac. Wszystkie ozdabiane przedmioty były pomalowane farbą, a następnie suche pokryłam klejem do decoupage i odstawiłam do wyschnięcia, gdyż zastosowałam metodę na żelazko.  



Konik obłożony serwetkami, wyszła ze mnie poznańska natura i resztki serwetek na koniku dodatkowo sztukowałam aby nie przykrywać go po całości.
 

Tutaj widać różnicę między pierwszą i drugą warstwą, oczywiście nie wszystkie serwetkowe drugie warstwy się nadają, tu wzór jest zdecydowanie słabszy jakby wytarty gdzie wzory są "niedopowiedziane". Osobiście bardzo mi się podobają, sprawiają wrażenie starych i romantycznych :)



A to tabliczka zawieszka, chciałam aby była bardzo kobieca, jest również pokryta drugą warstwą serwetki a na koniec nałożyłam "nitro" nadruk, celowo nie dokładnie potarty aby wyglądał na stary. Tabliczka jest dwustronna :)



Konik na ukończeniu a poniżej różne wzory na serduszkach.









Serduszka w dwóch wersjach, pierwszo i drugowarstwowe :)))

Może niektóre z Was "dekupażowych czarodziejek" znacie i również wykorzystujecie w ten sposób serwetki a jeśli nie to może poznacie i poeksperymentujecie same.

Miłej zabawy
Pozdrawiam



14 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł!! Ja kiedyś nakładałam serwetki na serwetki, oczywiście niechcący zupełnie, wzór serwetki nie spełnił moich oczekiwań po naklejeniu i musiałam coś z tym zrobic:)A klejenie na żelazko niestety mi wogóle nie wychodzi:/
    Motyw różany to nie moje klimaty, ale straszliwie mi się podobają serduszka i skrzyneczka:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. Resztkowe prace "po poznańsku" zawsze wychodzą najlepiej:)

      Usuń
  2. Muszę przyznać że nigdy do tej pory nie wykorzystywałam tej pozostałej warstwy serwetki. A Tobie wyszły takie cudeńka, że na pewno wypróbuję. Efekt jest rzeczywiście jakby postarzony i przetarty a tak prosty.
    Szczególnie spodobała mi się ta różana zawieszka - cudo !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo teraz to widać!!!! fajniutkie wszystko. Moje serducho skradło Twoje z domkiem. Bomba!!!

    ps proszę usuń weryfikację obrazkową z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak to mówią całe życie się człowiek uczy:) Tego sposobu z drugą warstwą nie znałam. A prace , które poczyniłaś są jak zwykle świetne! Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. KOCHANA SZCZĘKA MI OPADŁA......ZROBIŁAŚ TO FANTASTYCZNIE!!!!O JEJCIU NORMALNIE SUUUUUUUPER!!!!!!!!!!POZDRAWIAM CIE CIEPŁO.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są Twoje prace :) Jeśli chodzi o wykorzystanie drugiej warstwy, to już parę razy to zrobiłam i również byłam zadowolona z efektu. Co prawda nie z każdą serwetką to się da zrobić, ale jeśli wzór jest odpowiednio wyrażny wychodzą cudne rzeczy...tak jak te różyczki u Ciebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ta druga warstwa serwetki z różyczek bardzo ładnie, delikatnie wygląda na przedmiocie, podkreśla, ale nie odciąga uwagi od samego kształtu...
    serducha świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję Wam za opinie i cieszę się że się podobają moje tworki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna skrzyneczka i serducha.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego Dobrego z okazji Dnia Kobiet:D

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję i Tobie również :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pełna podziwu.
    Gratuluję pomysłów i talentu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Też tak dekupażowałam serca :) inspirujący blog ! tak trzymaj :) Ewa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...