zaglądało

piątek, 30 grudnia 2011

oddzielam grubą kreską ... to już czas



Kończy się rok zaczyna się rok 
czas podsumowań postanowień i planów
... koniec roku już tuż tuż, i tak mi się zebrało na osobiste podsumowania. Ostatni czas nie był dla mnie łaskawy. 
Obciążona problemami, w te święta wszystko we mnie pękło i "upadłam". 
To nie był dobry czas ale z pewnością był doświadczeniem które uczy i wzmacnia, chcę w to wierzyć bo nie chcę się już nigdy tak czuć. Odcinam trujące mnie od 5 lat piętno rozbitej rodziny. Nigdy nie sądziłam, że będąc już żoną i matką tak to mnie boleśnie dotknie. Muszę to zmienić aby ochronić moje  córeczki, męża i uzdrowić siebie i zacząć żyć na nowo. 


Jestem gotowa choć pełna obaw na zrealizowanie zupełnie dla mnie nowych, samodzielnych planów. Dziś już wiem, muszę  wykonać ten krok do przodu, który zmieni moje życie! W środku jeszcze są obawy, lęki ale czuję, że znalazłam TO COŚ co mnie raduje, realizuje, daje zadowolenie ...
Jak mówi moja przyjaciółka "KTO NIE RYZYKUJE SZAMPANA NIE PIJE" (ściskam Cię H.) chcę zaryzykować, zrobić coś dla siebie.


W. F. W. dziękuję że jesteście bo ja dla Was chcę być ... kocham Was :)



Tak mi się zebrało na wyżalenie się, mam nadzieję, że nie macie mi za złe tych osobistych wywodów? Myślę, że wszystkim od czasu do czasu pomaga takie uwolnienie ciążących myśli ... mi pomogło :)


 ... dziękując Wam za zrozumienie, moje nowe wirtualno blogowe koleżanki pragnę z całego serca życzyć Wam tego o czym i ja marzę aby zawsze było 


zdrowia spokoju stabilizacji spełnienia i realizacji marzeń





ściskam Was noworocznie  

5 komentarzy:

  1. I my życzymy zdrowego i szczęśliwego Nowego Roku oraz wielu pomysłów na wykorzystanie swoich pasji!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja Ci zyczę, żeby z Twojej twarzy nie znikał nigdy uśmiech a w sercu żeby zawsze była wiosna

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tu dziś pierwszy raz i przy okazji Nowego Roku życzę Ci spełnienia marzeń i "szampana";-).

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje Wam, staje mocniej na nogi, zbiera siły i ochotę na tego "szampana"

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypijemy tego szampana kiedyś razem :-) trzymam kciukasy za zmiany !!!!! H.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...