zaglądało

czwartek, 1 grudnia 2011

1.12.2011 już jest GRUDZIEŃ !!!



1 grudzień czyli świąteczne szaleństwo czas zacząć !!!

Taka sobie myślę, że gdyby nie moje córeczki, jeszcze dziś nie myślałabym o Świętach, ale od czasu kiedy chodzą do przedszkola a ja więcej i częściej udzielam się przy moim rękodziele, wszystko rozpoczyna się z dużym wyprzedzeniem i sprawia masę radości. Nasze przygotowania rozpoczynamy od wymyślania pomysłów na dekoracje, dotyczy to przede wszystkim naszego domu, ale również szykujemy świąteczne ozdoby dla rodziny. Takie wspólne "zabawy" to rewelacyjny sposób na kreatywne spędzanie czasu z dziećmi a one mają poczucie, że są ważne i potrzebne, a TO NAPRAWDĘ WAŻNE !!!

Co roku szykuję sobie już w listopadzie listę spraw, zadań, pomysłów co dla kogo na prezent, co kupić, sprawdzić, naprawić i … jak zaczynam to końca nie widać. Z prezentami już kilka lat temu  zmieniłam taktykę, kiedyś kupowałam na ostatnią chwilę, gorączkowo kilka dni przed, a teraz prawie cały rok, zbieram różne upominki z myślą o Bożym Narodzeniu, nie zawsze z myślą o konkretnej osobie ale tym zajmuje się później. 



Ostatnie dni, wraz z moimi pomocnicami spędziłam między innymi nad tworzeniem dekoracji do naszego domu,  ale dziewczynki postanowiły podzielić się z przedszkolem i zanieść część ozdób na coroczny Przedszkolny Kiermasz Świąteczny.
Także  dziś dzielę się z Wami prostymi propozycjami na efektowne i nie drogie udekorowanie domu, może Wam się spodoba i też zrobicie podobne, ja polecam :)
Bardzo lubię naturalne dekoracje ale uwielbiam też biały kolor, który teraz, o tej porze roku, jeszcze bardziej kojarzy się i przypomina mi o zimie i białych Świętach.


Już od jakiegoś czasu kolekcjonuję szyszki, jak tylko mam okazję zbieram i znoszę do domu do późniejszego wykorzystania, dziś dodatkowo z ogrodu przyniosłam kilka gałązek i zabrałam się za malowanie … wszystko na biało jak WHITE CHRISTMAS !!! Gałęzie jak i szyszki które sobie zaplanowałyśmy, malujemy zwykłą farbą akrylową a kilka sztuk dodatkowo pomalowałam Glitterem aby delikatnie iskrzyły się i mieniły.





 Uważam, że to jedna z najtańszych ozdób do domu, kupić trzeba tylko farbę, pędzel i poświęcić trochę czasu jednak warto ponieważ efekt jest cudowny, wszystko wygląda jak obsypane śniegiem w mroźny zimowy dzień, tak jak to było ostatniej zimy.

moje skarby

A w weekend zabieramy się za ciąg dalszy robienia kartek Świątecznych, efekty niebawem Wam pokażę :)

teraz po przerwie na kawę do pracy :)


 Pozdrawiam Was grudniowo
miłego dnia

1 komentarz:

  1. A ja mam zastój myślowo - twórczy a do tego lenia okropnego. Jak na ta chwilę to najchętniej poszłabym spać i wstała dopiero na wiosnę. Pozdrawiam równiez grudniowo !!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...