zaglądało

poniedziałek, 28 listopada 2011

mi casa es tu casa


witajcie,
pracuję nad ogarnięciem moich prac, zrobił mi się bałagan, wymieszane mam prace gotowe, prace rozpoczęte i te które dopiero czekają na mnie. Tak więc mobilizuję się i wolne chwile (oczywiście nie wszystkie ponieważ nie wytrzymałabym bez zrobienia czegoś nowego) przeznaczam na porządkowanie, co szczerze mówiąc przed Świętami tak czy tak jest konieczne.
 Jakiś czas temu pokazywałam Wam pojemnik w trakcie pracy, był wtedy brązowy, wreszcie go ukończyłam, stał się białym, przecieranym pojemnikiem skrzynką pt. "mi casa es tu casa", z przeznaczeniem jak zwykle na różne różności.
Oto on

                                    



Dodatkowo załączam kilka zdjęć (niektóre już były) z niedawno popełnionymi prze ze mnie pracami i dekoracjami Świątecznymi.

wiklinowy wianek w świątecznej wersji z reniferem

girlanda reniferów


 duża kwadratowa, prosta taca w skandynawskim stylu






tace różnej wielkości na Boże Narodzenie

 kilka dni temu uszyłam lnianą zawieszę serce, ozdobioną metodą decoupage i częściowo wypełnione pachnącą suszoną lawendą



tace xxl, wcześniej pokazywałam czekoladową a teraz zrobiłam w kolorze kawa z mlekiem, przecierana i postarzana


a tu tak dla kontrastu, moje ulubione wielozadaniowe kubki 


pozdrawiam Was i miłego tygodnia

1 komentarz:

  1. Twoje prace bardzo mi sie podobają,taca xxl kawa z mlekiem to moja faworytka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...